Hoe werkt het:

1. Contact opnemen
De eerste stap is contact opnemen. Dan kunnen we je idee kunnen bespreken en zien wat de mogelijkheden zijn. Vanuit deze bespreking wordt er een ontwerp gemaakt en een opdrachtbevestiging opgesteld.

2. Afspraak maken
Daarna maken we een afspraak voor het opmeten, waar tegelijk de opdrachtbevestiging ondertekend kan worden. In deze bevestiging staat een samenvatting staat van wat er besproken is, zoals de verschillende producten, voorkeuren, deadlines, het beschikbare budget en de hoogte van het voorschot. Na het ontvangen van het voorschot worden de stoffen ingekocht op de markt, het wordt dus echt persoonlijk voor jou ingekocht. Tijdens deze stap kan er contact gehouden worden, waarbij je op de hoogte gehouden word van opties door middel van foto's.

3. Passessie
Als de kleding klaar is voor een passessie wordt er weer contact met je opgenomen en plannen we een nieuwe afspraak in. Je kan er gauw op rekenen dat dit anderhalf tot twee uur duurt, maar dan weet je wel zeker dat het perfect past.

4. Kostuum ontvangen of ophalen
En als het kostuum af is kun je het komen ophalen of het wordt per pakketpost verzonden. Het kan het ook op een LARP-evenement overhandigt worden, eventueel via een gemeenschappelijke kennis.

Contact

Adresgegevens:

Mettie Buitendijk
MUG creaties
Sperwerlaan 11
3435 GD Nieuwegein